Změna velikosti písma

Svatý Jan pod Skalou - krásné místo v Českém krasu

Beroun
Typ

Svatý Jan pod Skalou je malá obec, která leží 20 km jihozápadně od Prahy, nedaleko města Berouna. Je situována v srdci národní přírodní rezervace Karlštejn. Já jsem obec navštívil při výletě po…

Rozcestí Sluneční zátoka

Havlíčkův Brod
Typ

Rozcestí žluté značky u Foglarovy Sluneční zátoky. Žlutá turistická značka jde od Nemocnice v Háji (1 km) přes Sluneční zátoku dále do Vilémovic (0,5, resp. 1,5 km), Pavlova (4 km) až do Světlé nad…

Rozcestí Orlík (zřícenina)

Pelhřimov
Typ

Rozcestí žluté turistické značky pod hradem Orlíkem u Humpolce. Jedná se o klasickou spojku, jak byla žlutá značka původně plánována - začíná Na Štůlách (0,5 km), kam se dostaneme z Humpolce po modré…

Rozcestí Na Kobyle

Havlíčkův Brod
Typ

Rozcestí modré turistické značky Na Kobyle nedaleko Uhelné Příbrami. Turistická značka začíná v Chotěboři na náměstí (10,5 km), pokračuje přes Perno a Zkamenělou řeku (2,5 km) a Tři Dvory (0,5 km) ke…

Kříž nad Samechovem

Benešov

Při toulkách romanticky zvlněným Posázavím, konkrétně kolem rezervace Ve Studeném na vrchu Skalka nad obcí Samechov, vám určitě přijde vhod nádherné místo k odpočinku se skvělým výhledem do okolí.…

Pomník padlých hrdinů ve Zruči nad Sázavou

Typ

Pomník padlých hrdinů I. a II. světové války najdeme ve Zruči nad Sázavou na parkové ploše Malostranského náměstí. Pomník zde stojí už od roku 1927, kdy byly položeny jeho základy. Zhotovení…

Rozcestí Rataje nad Sázavou - železniční stanice

Typ

Rozcestník se nachází mezi železniční zastávkou a železniční stanicí v Ratajích nad Sázavou a směrové šipky rozcestníku připevněné na silném kmeni ukazují směr pouze jediné, červeně značené stezky.…

Rozcestí Myslivna Krdliště

Typ

Zapomenutý a neudržovaný turistický rozcestník na červeně značené turistické trase z Budína na Mrchojedy připomíná místo zvané Krdliště. Směrové šipky rozcestníku ukazují směr pouze jediné, červeně…

Památník bitvy u Jankova

Benešov

Při cestě z Jankova na Ratměřice se určitě nezapoměňte zastavit u Památníku bitvy u Jankova, který najdete na louce vlevo od silnice ze směru od Jankova. Zaparkovat můžete na pravé straně, kde je…

Karlštejnské šachy - Bílý kůň Ořech

Praha-západ

Karlštejnské šachy je turistický projekt regionu Karlštejnsko s možností soutěžení o ceny. Karlštejnské šachy jsou součástí projektu TURINKA 2009, který byl podpořen z fondů EU, konkrétně z…